בית אריה/מגשימים
  1. דף הבית
  2. /
  3. אחריות לקמין והמלצות

אחריות לקמינים שנקנים דרכי
*
הודעת WHATSAPP
נשלחה אלי ב 6/2/19



*
06/1/19
נשלח אלי במייל:

שלום לך רפי,

אדיבותך ועזרתך ראויה להערכה רבה.

בזכותך הצלחנו לאתר את מתקין הקמין שלנו, מלפני 23 שנה, הוא היה, תיקן את שנדרש לתקן – והכל עובד נפלא.

 

תודה רבה לך ויישר כח.

 

בברכה

לוגו

אילנה כהן

"ניחוח פרי"

050-3765789

http://www.zimerpri.com

https://www.facebook.com/zimerfruit

 *
06/1/19
פורסם בפייסבוק:

הרגע סיימתי שיחה עם רפי.
(עדיין) לא רכשתי מרפי כלום, וזאת פעם שנייה שאני מתייעץ איתו.
מדהים כמה סבלנות, ומקצועיות בלי קשר בכלל אם אני לקוח שלו או לא.
אז למרות שאני לא יכול להמליץ על המוצרים, אני בהחלט יכול להמליץ על רפי באופן אישי!



30/1/18
כך כותב היום בפורום שלי, אורן ממושב משמרת:

רפי איש יקר מקצועי וישר.
אני רוצה לשתף אתכם ולהודות לרפי 

לפני כשבוע גיליתי שנוצר חור בסיר הביערה בקמין שלי מסוג גודין שאלתי בעלי מקצוע לדעתם מה עלי לעשות להחליף קמין או לתקן והדעות היו חלוקות אבל כולם ניסו למכור לי קמין חדש תוצרת נסטור או לבוא ולהחליף אצלי את סיר הביערה 

במסגרת החיפוש שלי הגעתי לאתר של רפי והחלטתי לצלצל אליו רפי הקשיב בסבלנות והציג לי את האופציות העומדות לפני כולל מחירים 

אבל וזה אבל גדול הוא המליץ לי לא לרכוש קמין חדש אלא לתקן את הישן והוסיף שהתיקון לא מסובך ואם יש לי קצת חוש טכני אני יכול לרכוש חלק אצל היבואן ולתקן בעצמי 

וכך עשיתי למרות החשש שמא אסתבך החלטתי היום להחליף את הסיר ואכן תוך שעה הסיר הפגום פורק והורכב במקומו אחד חדש הקמין מחמם ובוער מצויין 

אז תודה לך רפי 

ואם בעתיד המשפחה המורחבת תרכוש קמין נוסף אני בטוח שנרכוש אותו אצלך 

 

אורן

מושב משמרת 



17/12/16
כך כותב לי עכשיו, במוצאי שבת, 
לקוח בשם קוטנר אמנון מהישוב תקוע אשר רכש ממני לפני כמה
חודשים קמין מסדרת WOODBOX דגם S43 של אפאל / נסטור מרטין:
[17.12, 17:29] ‪+972 50-364-7009‬: 
"נסטור מרטין אחרי שבת שלמה. עדין חם מאוד וגחלים לוחשות. 
27 שעות פעילות
 נקנה בהמלצתך החמה לפני שנה".
כששאלתי אותו אם יש את רשותו לפרסם את מה שכתב? 
כך הוא ענה לי:
"כן. אתה גם יכול לפרסם את התמונה. 
אגב, אנחנו שומרי שבת כך שאתה יכול להיות בטוח שלא 
נגעו בו או הוסיפו עצים במהלך השבת".

המלצות שלי לקמין

אני נוהג להמליץ על קמינים שלדעתי, הם קמינים טובים.
לאחר שיחה איתך אני גם אמליץ לך מה מתוך הקמינים הטובים הוא המתאים לך ביותר.
ההמלצות שלי אינו מושפעות מן העובדה כי אני איני היבואן שלהם (כלומר, עצם היותי לא היבואן אינה מהווה סיבה לשלול קמין אם הוא איכותי).
לעיתים, לקוח תוהה האם יפגעו זכויותיו בנושא האחריות לקמין אם הוא רוכש דרכי ולא דרך היבואן של הקמין.
ובכן,
אני מצהיר בזאת מפורשות (הצהרה זו היא גם על דעת היבואנים) כי אין שינוי בשירות ובאחריות שתקבל כשאתה קונה קמין אצלי !!!
להיפך,
כשאתה קונה קמין אצלי, בעת הצורך אני אייצג אותך בנושא השירות והאחריות בצורה הטובה ביותר. בדר"כ, היחס שתקבל כמו כן הטיפול, יהיו ברמה גבוהה יותר.
אני מצרף כאן  תגובות של לקוחות שלי, שהתנסו בקבלת שירות ומימוש אחריות דרכי. הם קיבלו הרבה יותר מן המגיע להם ע"פ תנאי האחריות הייבשים:
תודה ענקית!!
טוב לדעת שגם לאחר כ20 שנה שהקמין שרכשתי ממטלון ושעבד נהדר עד לשנה האחרונה ועדיין יש עם מי לדבר.
נתקלתי בבעיה שאין זרימת נפט.
השארתי פרטים ורפי חזר אלי עם סבלנות אין סופית ואכפתיות מדהימה בטלפון.
לאחר כמה הסברים והנחיות וראו זה פלא! הקמין החל לעבוד.
דרך אגב בתחילת השיחה ביקשתי שישלח לי מישהו מטעמו שיתקן לי את הבעיה(בתשלום כמובן) וקיבלתי גערה ממנו "אני רוצה לחסוך לך כסף ולא אשלח לך אף אחד".
טוב לדעת שיש אנשים באמת צדיקים וישרים ישר כח!!
איציק טל בית אריה
נשלח אלי במייל 28/2/16

הבעת תודה והמלצה חמה

רואה אני חובה וזכות נעימה , להודות ל "אבא"של הקמינים בארץ -
רפאל מטלון
התנהלות שכזו , תוך לקיחת אחריות מלאה , על פגם שהתגלה בקמין העצים שהותקן בביתי וליווי צמוד עד לפתרונה של הבעייה,  לשביעות רצוני המלאה, אינה עניין של מה בכך ולצערי הינה בבחינת מצרך נדיר במחוזתינו.
אין ספק שהבאתם את חו"ל , אליי לסלון - לא רק בדמותו של הקמין המהמם ("הרמוני 3" של efel) כי אם גם בשירות , שספק רב אם יש שני לו בארץ !!!
 יישר כוח , בזכותך , אין בליבי ספק כי טוב עשיתי שבחרתי בך בכדיי לחמם את ביתי וגם את ליבי !
ארז ב. מגדרה
נכתב בפורום ב- 3/11/10
 

קוראים נכבדים שלום, 

ברצוני לציין לשבח את השרות שקיבלתי מרפאל מטלון,

ממתקין הקמין ומיבואן EFEL, וזאת עקב תקלה
שהתגלתה בקמין שברשותי. והנה מהלך הדברים:
לפני שנה רכשתי קמין מרפי.
משלב הקניה ליוו אותי בעצות, המשלוח והתקנה שהיו אמינים ומדויקים מאוד.
לאחר כשנה התגלתה תקלה בקמין העצים. מרגע זה ואילך החל דין ודברים ביני ובין רפי והיבואן. הדברים נאמרו תמיד בסבלנות וברוח טובה, ותחושתי היתה שהם קשובים ומנסים יחד אתי להגיע לפתרון.
סוף דבר, השרות שקיבלתי מרפי,
 היה איכותי ואמין!! התקלה טופלה באופן יסודי ונפתרה לשביעות רצוני המלאה.
היבואן והמתקין הקדישו מזמנם וממרצם על מנת לפתור את הבעיה, וללא תוספת תשלום.
במקרה שלי גיליתי שבהחלט " יש לי אמא ואבא": המשלוח וההתקנה נעשו ללא דופי, במיומנות ובמקצועיות והשרות היה מעל ומעבר.
לכן ברצוני ליידע את ציבור הפורום, להודות לרפי.
בברכה.
ג.ר.מגבעת עדה.
נכתב בפורום ב 10/10/10
 

היי רפי הבטחתי לך שאכתוב את הרומן ביננו

ולקח לי קצת זמן אבל הנה הסיפור:
כבר מספר שנים יש לי חלום להיות בעליו של קמין עצים,
הריח, ההתעסקות עם העצים והאש משכו אותי.
לאחר מספר שיחות טלפון ופגישה עם רפי הרגשתי בתוך תוכי
וגם אישתי שליוותה את השיגעון שהגענו למקום הנכון.
בעזרתו של רפי הזמנו קמין הרמוני 3 שנחת בביתנו בירושלים (בית משותף)
והותקן לאחר כבוד( ביום שהשכנים לא היו בבית).
אך אוי לצרה השכנים חזרו בערב והתנפלו עלינו בגלל הארובה וצרות העין.
שוד ושבר מה עושים עוגמת נפש ענקית, התקשרתי לרפי עוד
באותו הערב וקודם כול הרגיע ונתן מספר פתרונות. בסופו של התהליך
הומר קמין העצים לקמין שפועל על גז והארובה שהפריע לשכנים
הוחלפה לארובה מתאימה לבית המשותף. ושב השקט לבניין.
החלום עדין קיים ולא בא על סיפוקו כך שהרומן עם רפי לא הסתיים
רק נדחה למועד מאוחר יותר. האינסטינקט הפנימי שהיה לי בפגישה עם רפי
שיש על מי לסמוך והאדם שעובד מולך הוא קודם כל בן אדם
עושה את כל ההבדל עם מי אתה עושה עסקים.
אני ואשתי שמחים שפגשנו והכרנו אותו.
אשמח אם תפרסם את המכתב שלי על מנת שהלקוחות שלך יתרשמו ממי שעומד מולם.
בקיצור הפסדתי בקרב הנוכחי על קמין העצים אבל המלחמה עוד לא הסתיימה ויהיו עוד פרקים ....

בברכה איתן marsmelok@gmail.com 054-4861721
נשלח אלי ב"צור קשר" ב-4/12/08    
*
רפי שלום.

לפני שנתיים רכשנו אצלך קמין מסוג הרמוני 1.
אני לא מזדרז לשבח אבל במקרה שלך - אחרוג ממנהגי
רק רציתי לומר שאנו נהנים ממנו מאד ומודים לך על השירות שנתת לנו. 
בימי החורף הקמין ממש הופך להיות מעין "הובי"/תחביב שלי. ההתעסקות עם העצים וכד... הקמין משרה אוירה נעימה בבית. ובהחלט מצדיק את עצמו כלכלית.
טיפה חבל לי שלא קנינו "הרמוני 3", כך הייתי חוסך טיפה התעסקות עם בולי עץ גדולים. 
בכל מקרה. תודה.
על היושרה
על האמינות
אתה ההוכחה שאפשר להיות "מנצ'" ועדיין להרוויח בכבוד.
אמיר רכטמן. צרעה
050-9908411
(נשלח אלי במייל  ב-27/11/14)
טואול - בניית אתרים